Wielka Kolekcja Westernów cz. 1 - Siedmiu wspaniałych

Oceń dodatek:12345
Średnia ocena dodatku:01234 (4.11), głosów: 9

2009-05-21, Niezależna kolekcja

UWAGA KONKURS!

Wspólnie z Wydawnictwem Axel Springer przygotowaliśmy "zabawę" w której do zdobycia są 3 pełne prenumeraty "Wielkiej Kolekcji Westernów" (28 płyty DVD o łącznej wartości 840 zł). 

Aby wziąć udział w zabawie należy do dnia 14 czerwca 2009r. przesłać hasło reklamowe "Wielkiej Kolekcji Westernów"

Najzabawniejsze hasło nagrodzimy prenumeratą kolekcji.
Hasła prosimy przesyłać na adres: 
redakcja@dodatkidogazet.pl.
W temacie prosimy wpisać 
"Western".

Zabawa trwa do 14 czerwca 2009. Tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

---------------------------------------

Świat Dzikiego Zachodu nie wybacza. Bezbronni meksykańscy chłopi są terroryzowani i okradani przez lokalną bandę pod wodzą krwawego Calvery. Nie widząc innej drogi ratunku, zwracają się o pomoc do zawodowych rewolwerowców. Grupa cynicznych twardzieli wynajętych do ochrony niespodziewanie odkrywa, że z mieszkańcami wioski zaczyna łączyć ich coś więcej niż tylko kontrakt "Siedmiu wspaniałych" to western, który na zawsze zmienił oblicze swojego gatunku. Surowość obrazu, porywająca akcja, która trzyma w napięciu od pierwszej do ostatniej minuty, rozgrywający się w tle dramat każdego z bohaterów i urzekająca muzyka Elmera Bernsteina sprawiają, że film pretenduje do miana westernu wszech czasów. Wśród siedmiu tytułowych rewolwerowców są Yul Brynner, Steve McQueen, Charles Bronson i James Coburn, którzy, walcząc ramię w ramię, pokonają każdego, kto stanie im na drodze.

książka + film na DVD 


Dodane przez zoe

Galeria

PicLens
Dodane przez an_ja
Dodane przez an_ja
Dodane przez an_ja
Dodane przez an_ja
Dodane przez an_ja
Dodane przez domino264
Dodane przez domino264

Komentarze

Gauho| Sobota, 16 maja 2009
tak świetniej wiadomości ... na sobotnie popołudnie jeszcze nie miałem... wiadomo jakie będą filmy?
Mieloneq| Sobota, 16 maja 2009
U, fajnie, pierwszą część kupię na pewno ale reszty raczej nie, zapewne znowu zażyczą sobie 30 zł od numeru. Skąd info, zoe? Wiesz coś więcej?

Edit: na kolporter.pl w dziale westerny jest tego więcej, np 15:10 do Yumy oryginalna, Alamo, Butch Cassidy...
domino264| Sobota, 16 maja 2009

Może w Vivie coś o tym napisali, ale t tylko domysły.

Edit: Dlaczego mój post  pojawił się 3 razy?

domino264| Sobota, 16 maja 2009
domino264| Sobota, 16 maja 2009
Mieloneq| Sobota, 16 maja 2009
Drugi tom to "Dobry, zły i brzydki"! Ale tak jak mówiłem, kolejne numery za 29,87 zł.

Edit: wygląa na to, że "Siedmiu wspaniałych" będzie tylko z lektorem :|
Mieloneq| Sobota, 16 maja 2009
Wydaje mi się, że na kolporter.pl się pomylili, gdyż wydanie sklepowe "Siedmiu wspaniałych" zawiera tylko polskie napisy, bez lektora. Ciekawe, mam nadzieję, że będzie z napisami...
Iron Maiden| Sobota, 16 maja 2009
Ja rowniez kupuje tylko 1 nr. no moze jeszcze kilka wybranych pozycji.
Gordon| Sobota, 16 maja 2009
Zapowiada się bardzo ciekawa kolekcja. Bardzo lubię westerny, głównie ze względu na ich niezwykły klimat. Nie wspominając już o znakomitych aktorach grających w tego gatunku filmach, tj. John Wayne czy Steve McQueen. Oferta bardzo kusząca, numer 1 za 9,87 bardzo się opłaca i kupię go na pewno. Co do dalszych numerów, to oczywiście chętnie bym je wszystkie nabył, ale całkowicie zgadzam się z kolegami, którzy piszą, że cena jest dość wygórowana. Jest na to rozwiązanie, podobnie jak z "Kolekcją Filmów Wojennych" (cena 1 numeru wynosiła ok. 30 złotych), na Allegro filmy te można było nabyć od 12 złotych za sztukę za nówkę. Sądzę, że podobnie będzie z "Wielką Kolekcję Westernów". A więc podsumowując: numer 1 kupuję w kiosku, a resztę systematycznie na Allegro. Pozdrawiam fanów westernów!
Gauho| Sobota, 16 maja 2009
fajnie się zapowiada ale kupie tylko wybrane filmy ...myślałem ze dadzą jakieś lepsze filmy (RUo Bravo, Vera Cruz itd)... ale mam pytanie odnośnie opakowania... czy będzie takie jak kolekcja wojenna... czy takie jak na przykład Katyń
Arianin| Sobota, 16 maja 2009
Książka będzie taka jak przy kolekcji SF czy wojennej.
Mieloneq| Niedziela, 17 maja 2009
Gauho - Rio Bravo nie ma w kolekcji ale za to mamy np W samo południe. Pierwsze kilkanaście tomów to wieeeelkie hity.
quentin| Niedziela, 17 maja 2009
Uzbieram napewno brakujące filmy Wielkiego Leone, czyli "Za kilka dolarów więcej" i "Dobry, zły i brzydki". Do tego napewno zakupię "15.10 do Yumy"(fajnie będzie wyglądać przy "3.10 do Yumy" :P ). Cena mi nie straszna, bo na klasyki to tyle mogę przeznaczyć. Na dodatek to bardzo ładne wydanie. Wspaniała kolekcja
Mieloneq| Niedziela, 17 maja 2009
Uzbieram napewno brakujące filmy Wielkiego Leone, czyli "Za kilka dolarów więcej" i "Dobry, zły i brzydki". Do tego napewno zakupię "15.10 do Yumy"(fajnie będzie wyglądać przy "3.10 do Yumy" :P ). Cena mi nie straszna, bo na klasyki to tyle mogę przeznaczyć. Na dodatek to bardzo ładne wydanie. Wspaniała kolekcja
Jeśli zależy Ci tylko na pojedynczych filmach polecam zajrzeć na Merlin.pl - tam te filmy są w podobnych cenach (15:10 do Yumy jest nawet taniej), do tego dostaniesz opakowanie sklepowe, bez numerków i wzorku na grzbiecie.
quentin| Niedziela, 17 maja 2009
JA tam wolę to wydanie książkowe. Jest zdecydowanie ciekawsze.
Mieloneq| Niedziela, 17 maja 2009
Samo w sobie wygląda nieźle ale w tych książeczkach za wiele informacji nie ma tak naprawdę.
Gauho| Niedziela, 17 maja 2009
Gauho - Rio Bravo nie ma w kolekcji ale za to mamy np W samo południe. Pierwsze kilkanaście tomów to wieeeelkie hity.
Wiem wiem ... tak jak pisałem kilka jest ciekawych ale tylko kilka miedzy innymi W samo południe... w sumie to już nie wiem co i jak to będzie z tym opakowaniem... bo mam kolekcje wojenna i nie wiem czy będzie takie same... jak tak to kupie te wybranie filmy bo dość ciekawie wyglądają w takim opakowaniu ... a jak książka taka chuda to odpuszczam
Mieloneq| Niedziela, 17 maja 2009
Opakowanie takie jak w wypadku kolekcji Sci-fi czy właśnie wojennej. Zakładam, że objętość książki taka sama jak tam.
Gauho| Niedziela, 17 maja 2009
Opakowanie takie jak w wypadku kolekcji Sci-fi czy właśnie wojennej. Zakładam, że objętość książki taka sama jak tam.
no to świetna wiadomość ... dzięki wielkie Mieloneq pozdrawiam
holstensa| Niedziela, 17 maja 2009
Świetna kolekcja. Mam już jednak 9 tytułów z niej, także całości raczej nie kupię
zoe| Poniedziałek, 18 maja 2009
Podobno pierwsza część ma się ukazać w czwartek 21 maja ale na stronie Kolportera jest 23 więc  nie zmieniam daty, na wszelki wypadek rozglądajcie się już w czwartek, w sumie im wcześniej tym lepiej...
Mieloneq| Poniedziałek, 18 maja 2009
Też mnie zastanawia ta sobota, zakładam, że wszystkie będą wychodzić w czwartek... I nie wykluczam tego jakoby pierwsza część znów mogła ukazać się np z Vivą czy Przekrojem.
luste| Wtorek, 19 maja 2009
prenumeratę całej kolekcji można kupić na www.westerny.literia.pl - 218zł taniej niż gdyby kupować pojedyncze tomy
maeglin| Wtorek, 19 maja 2009
"Pewnego razu na Dzikim Zachodzie" jednak lepiej kupić w wydaniu dwupłytowym. Za to "Za kilka dolarów więcej" i "Dobry, zły i brzydki" zakupię. Reszta, cóż, nie interesuje mnie. Zresztą to ciekawe, że najlepsze właśnie westerny dał światu Włoch Sergio Leone. A i jego jedyny film gangsterski można śmiało stawiać obok "Ojców chrzestnych". To ta sama klasa.
Gordon| Środa, 20 maja 2009
"A i jego jedyny film gangsterski można śmiało stawiać obok "Ojców chrzestnych". To ta sama klasa."
Jaki film gangsterski masz na myśli?
maeglin| Środa, 20 maja 2009
Jaki film gangsterski masz na myśli?
http://dawno.temu.w.ameryce.filmweb.pl/
quentin| Środa, 20 maja 2009
Gordon Wystarczyło filmweb/stopklatkę odpalić. Od tego jest net, żeby sprawdzać takie info. A "Dawno temu w Ameryce" to jest najlepszy film gangsterski, jaki widziałem.
Gauho| Czwartek, 21 maja 2009
Ja to dziś już kupiłem nie tak jak było napisane ze wyjdzie 23 ... ale kocham te wydanie ... tak jak Kolekcja Wojenna Science Fiction i to wydanie po prostu jest piękne ...nawet powiem ze 30 zł to i tak tanio za kolejne filmy ...przy takim wydaniu opłaca się
luko78| Czwartek, 21 maja 2009
Ładnie to wydane... fajna szata graficzna. W książeczce standard: informacje min. o produkcji i aktorach, kilka ciekawostek . Papier (szkoda że nie kredowy) taki jak w kolekcji wojennej. Bardzo ładne, animowane menu filmu zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie, oby tak dalej w kolejnych wydaniach. Muszę powiedzieć, że to menu w porównaniu do tych z kolekcji wojennej (przynajmniej kilku filmów, które kupiłem) jest świetne - jak dla mnie to różnica co najmniej klasy. Tamte były po prostu badziewiaste. Ale może to moje subiektywne wrażenie.
domino264| Piątek, 22 maja 2009
Też mnie zastanawia ta sobota, zakładam, że wszystkie będą wychodzić w czwartek... I nie wykluczam tego jakoby pierwsza część znów mogła ukazać się np z Vivą czy Przekrojem.
Wydawcą tej kolekcji jest o dziwo Axel Springer a tych od Vivy był Edipress.
Mr.Chiquita| Piątek, 22 maja 2009
Kolejna kolekcja której z pewnością nie kupię. Tylko 2 interesujące mnie filmy, ale posiadam je już od jakiegoś czasu. Reszta nie warta uwagi (ale to może dlatego, że westerny jakoś specjalnie nigdy mnie nie pociągały). Zamiast tego, mam zamiar zainteresować się nową książkową kolekcją Amercomu z Grisham'em.
Mieloneq| Piątek, 22 maja 2009
Serio Axel? Czyli Edipresse zerwało umowę z Imperial-Cinepixem. Wychodzi też na to, że I-C dyktuje ceny filmów ale to było do przewidzenia.
domino264| Piątek, 22 maja 2009
Też się zdziwiłem. Celem potwierdzenia daję linka do zdjęcia okładki z nazwą wydawcy:http://img41.imageshack.us/img41/3007/okl2b.jpg PS.Te litery na przedniej stronie okładki powinny być złote, tylko mój skaner je tak zeskanował.
Sew75| Sobota, 23 maja 2009
Jednego nie rozumiem , dlaczego nie ma takiego flimu jak "Bez przebaczenia" a jest gniot typu "Wystrzałowe dziewczyny" to chyba jakiś żart.
cocovino| Sobota, 23 maja 2009
Jednego nie rozumiem , dlaczego nie ma takiego flimu jak "Bez przebaczenia" a jest gniot typu "Wystrzałowe dziewczyny" to chyba jakiś żart.
Dlatego, że dystrybutorem "Bez przebaczenia" jak i "Rio Bravo", o które ktoś pytał wcześniej, jest WB a nie Imperial.
maeglin| Sobota, 23 maja 2009

Zarówno "Bez przebaczenia" jak i "Rio Bravo" były dystrybuowane w kioskach. Pierwszy film w kolekcji DeAgostini dotyczącej filmów z Clintem Eastwoodem, drugi w pierwszej filmowej kolekcji Wyborczej, tej książeczkowej.

Axel Springer, hmm, to oni wydali po raz pierwszy w kioskach dawno temu pierwszą część trylogii dolarowej. Jakiś czas temu do kiosków trafił ten sam film w wersji reżyserskiej, tyle, że pod skrzydłami IDG. Ale nie ma co kryć, pierwsza część to dopiero przedsmak dwóch kolejnych.

Generalnie Imperial wciska wszystko ze swojego katalogu, bez dbania o jakość kolekcji. Do dziś pamiętam, jak puścili w kolekcji SF takie genialne dzieła jak Obcy czy Głębia, a chwilę później shity pokroju Gatunku czy Cyborga.

Gauho| Sobota, 23 maja 2009
Pierwszy film w kolekcji DeAgostini dotyczącej filmów z Clintem Eastwoodem....

Przypomniałeś mi ;(... nie mogę sobie darować tego , ze nie kupiłem tej kolekcji w tedy... filmy były po prostu świetne

A może ma ktoś jakaś wiedzie ... gdzie i czy można jeszcze to kupić... na stronie

DeAgostini  nawet już ni e można archiwalnych numerów z tej kolekcji nabyć ;(

cocovino| Niedziela, 24 maja 2009
Pierwszy film w kolekcji DeAgostini dotyczącej filmów z Clintem Eastwoodem.... Przypomniałeś mi ;(... nie mogę sobie darować tego , ze nie kupiłem tej kolekcji w tedy... filmy były po prostu świetneA może ma ktoś jakaś wiedzie ... gdzie i czy można jeszcze to kupić... na stronieDeAgostini  nawet już ni e można archiwalnych numerów z tej kolekcji nabyć ;(
Na allegro.pl znajdziesz na 100%
maeglin| Niedziela, 24 maja 2009
Tylko podkreślę to, że wersja "Bez przebaczenia" od DeAgostini zapisana jest na płycie dwustronnej.
foks| Niedziela, 24 maja 2009
Ale podczas projekcji nie trzeba przewracać płyty (na jednej stronie jest wersja angielska, na drugiej - niemiecka i hiszpańska).
Gauho| Niedziela, 24 maja 2009
Na allegro.pl znajdziesz na 100%
Niestety ale nie ma sprawdzałem ...szkoda
cocovino| Niedziela, 24 maja 2009
Na allegro.pl znajdziesz na 100% Niestety ale nie ma sprawdzałem ...szkoda
http://www.allegro.pl/item639235511_bez_przebaczenia_clint_eastwood.html http://www.allegro.pl/item642219075_bez_przebaczenia_eastwood_tanio_dvd_nowa.html jest jeszcze kilka na innych aukcjach
Gauho| Niedziela, 24 maja 2009

Wiem wiem... nie mam całej kolekcji...kilka sobie znalazłem już nawet zamówiłem ...dzięki za info pozdrawiam

Po tym linku co podałeś... przeszukałem dokładnie i znalazłem cala nowa w kolekcje Eastwood a http://www.allegro.pl/item640647212_32_filmy_clint_eastwood_legenda_filmu.html#gallery nie wiem czy cena byla podoban ale w sumie nie ma znaczenia jeszcze raz dzięki pozdrawiam obu panów

akteon| Poniedziałek, 25 maja 2009
Szkoda że znowu cena będzie razić.
beren| Wtorek, 26 maja 2009
czemu "Pewnego razu..." lepiej kupić w wydaniu 2-plytowym ??
Gauho| Wtorek, 26 maja 2009
czemu "Pewnego razu..." lepiej kupić w wydaniu 2-płytowym ??
Jak dla mnie to nie ma lepszego już wydana od tego co wyjdzie...wszystko pasuje w 100 % ... książka z DVD...przy takim wydaniu nie ma się co zastanawiać nad kupnem sklepowego wydania
Gordon| Wtorek, 26 maja 2009
Również uważam, że kolekcja "Clint Eastwood: Legenda kina" to jedna z ciekawszych pozycji, jakie zostały wydane. Aktualnie jestem na etapie jej uzupełniania. Filmy regularnie licytuję na Allegro. Na dzień dzisiejszy posiadam: "Każdy sposób jest dobry", "Kosmiczni kowboje", "Wyzwanie", "Tylko dla orłów", "Siła magnum", "Rzeka tajemnic". Wczoraj udało mi się zakupić film "Żółtodziób", za całe 8 złotych.
maeglin| Czwartek, 28 maja 2009
czemu "Pewnego razu..." lepiej kupić w wydaniu 2-plytowym ??

To moja prywatna opinia. Po prostu "Once Upon a Time in The West" jest dla mnie najlepszym westernem w historii tego gatunku, więc nie pogardziłem dodatkami na drugiej płycie DVD. Są tam m.in. porównania ówczesnych lokacji filmowych ze stanem dzisiejszym.

Aczkolwiek piszę to do tych, którzy nie planują zakupu całej kolekcji. Swego czasu dałem 29.99 za dwupłytowe wydanie tego filmu i nie żałuję.

A "Siedmiu wspaniałych" jednak zakupiłem, zachęcony promocyjną ceną. Czekam teraz jeszcze tylko na dwie części trylogii dolarowej.

beren| Czwartek, 28 maja 2009
czemu "Pewnego razu..." lepiej kupić w wydaniu 2-plytowym ?? To moja prywatna opinia. Po prostu "Once Upon a Time in The West" jest dla mnie najlepszym westernem w historii tego gatunku, więc nie pogardziłem dodatkami na drugiej płycie DVD. Są tam m.in. porównania ówczesnych lokacji filmowych ze stanem dzisiejszym.Aczkolwiek piszę to do tych, którzy nie planują zakupu całej kolekcji. Swego czasu dałem 29.99 za dwupłytowe wydanie tego filmu i nie żałuję.A "Siedmiu wspaniałych" jednak zakupiłem, zachęcony promocyjną ceną. Czekam teraz jeszcze tylko na dwie części trylogii dolarowej.
Rozumiem, niestety na allegro to wydanie jest sporo droższe. Ale zgadzam się ze to najlepszy Western.
maeglin| Czwartek, 28 maja 2009
Widać w "Siedmiu wspaniałych", jak pieczołowicie odnowiono wiekowy już obraz, aczkolwiek w momentach płynnego zmieniania się scenerii pojawiają się artefakty. Te fragmenty obrazu pozostawiono w spokoju. Ciekawe, dlaczego?
Mieloneq| Czwartek, 28 maja 2009
Może są bardziej problematyczne do odnowienia? Nie wiem, nie znam się. Film dziś zakupiłem, przy tej cenie to aż grzech nie wziąć.
Mr.Chiquita| Piątek, 29 maja 2009
No to grzeszę, bo nie mam zamiaru kupić. Bardziej odpowiada mi pierwowzór, czyli 'Siedmiu Samurajów'. ;)
Mieloneq| Piątek, 5 czerwca 2009
O, wzrosła liczba nagród w konkursie, fajnie :) Jedna prenumerata to nieco mało, ale już 3 to bardziej konkretna cyfra :))
prestigio| Piątek, 5 czerwca 2009
Western super, teraz juz takich nie kręcą, wszystkie kupie Sergio Leone oprócz 'Za kilka dolarów więcej', bo juz posiadam:) BTW, patrząc na twój nick Mieloneq nabrałem ochoty na mielonego z ziemniaczkami. Pzdr:D
sponz| Poniedziałek, 8 czerwca 2009
Również uważam, że kolekcja "Clint Eastwood: Legenda kina" to jedna z ciekawszych pozycji, jakie zostały wydane. Aktualnie jestem na etapie jej uzupełniania. Filmy regularnie licytuję na Allegro. Na dzień dzisiejszy posiadam: "Każdy sposób jest dobry", "Kosmiczni kowboje", "Wyzwanie", "Tylko dla orłów", "Siła magnum", "Rzeka tajemnic". Wczoraj udało mi się zakupić film "Żółtodziób", za całe 8 złotych.
Slyszalem (plotki, ale potwierdzone przynajmniej u dwoch zrodel!), ze niebawem kolekcje filmow z Clintem Eastwoodem wyda "Przekroj". Pierwszy film ma sie ukazac podobno jakos pod koniec czerwca. Stawiam na "Brudnego Harry'ego" lub "Bez przebaczenia. ;)

Partner serwisu: